The end

Posted: 14.06.2014 in Разни

След мъчителни размисли реших да преустановя писането в блога. Благодаря на всички читатели (редовни и случайни), на всички, които оставяха позитивни коментари под публикациите и на всички онези, които ги удостояваха с по някой лайк във фейсбук. Блогът започна като един вид упражнение по писане и не очаквах, че ще получи над 300 000 посещения и редица положителни отзиви.

Благодаря ви, че вдъхнахте вяра на един любител на киното, футбола и книгите, че може да пише смислени текстове, които да се харесват на много хора. Надявам се да не е било напразно. Ако съм успял с писанията си да докарам усмивка поне на няколко човека, значи съм си свършил работата.

Кой знае, може би един ден ще се опитам да се реализирам като сценарист или в друга подобна сфера, в която ще умра от глад…

Радвам се, че имах възможност да обменям мнения с чудесни хора като покойния Silver, неподражаемо остроумния Cinemascrotum и филмовия естет MCFOXXX.

Малко информация като за последно:

– винаги бих се включил в проекти, които ми харесват и си заслужават. Ако имате нужда от човек с моите противоречиви умения, можете да се свържете с мен на имейл poslednaspirka@gmail.com

– ако на някого му липсват ревютата ми, ще продължа да пиша за сайта http://tvseriesbg.com/, очевидно съсредоточавайки се върху телевизионни сериали.

– останалите ми публикации можете да намерите на блога http://interesnivremena.blogspot.com/, но те ще са с малко по-различна насоченост – главно разкази и социални коментари. Разни хора ми казват, че разказите ми са готини, но може и да ме лъжат.

– вероятно ще продължа да поддържам страницата във фейсбук, но само с оценки и съвсем кратки коментари за филмите, които съм гледал. И ако не ме домързи.

– ако някой го вълнува какви глупости поствам в социалната мрежа, давам линк към личния си фейсбук. Предупреждавам красивите момичета, които са решили да ми пишат – в момента съм прясно завършил юрист, безработен, пиещ и издържащ се от онлайн покер. И съм нисък. Но пък съм чел книжки и мога да ви цитирам известни автори.

Така че както би казал Дъглас Адамс: „Сбогом и благодаря за рибата!“

Коментари
  1. Duffer каза:

    Павка, ще ми липсват чудесните ти статии. Имаме доста сходни предпочитания по отношение на филмите. Успех в бъдещите ти начинания и Keep the blue flag high!

  2. Future Health каза:

    Ех, дано е само временно. Може би е нужда от почивка.

Вашият коментар

